torstai 3. lokakuuta 2013

11. kysymyksen haaste

Kattimania heitti haasteen KissaKaramellille ja NeitiKassiselle. Ihanaa saada haasteita, otamme sen innolla vastaan!

Haasteen säännöt:
1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitää vastata myös haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
4. Heidän pitää valita 11 bloggaajaa joilla on alla 200 lukijaa.
5. Sinun pitää kertoa kenet olet haastanut.
6. Ei takaisin haastamista.


Haaste on sanalla sanoen MUHKEA ;) , joten vastaamme haasteeseen kahdessa osassa. Ensimmäisessä osassa seikkailee KissaKaramelli..


KissaKaramellin 11 ikiomaa asiaa:

 



1. Mun lempilelu on tää kilisevä gepardi-homma. Kuten kuvasta voitte arvata, sain tämän aarteen jo syntymäkodissani, ja tämä on mulle edelleen NIIN tärkeä! En ymmärrä kuinka pennut ei millään uskoneet että tää on MUN, vaan mun piti todella jopa välillä piilottaa tää omilta pennuiltani!





 
 

2. Mä tykkään leikkiä piilosta Mamman kanssa. Kun mamma juoksee piiloon ja huutaa nurkan takaa "kukkuu", mää juoksen täysillä etsimään sitä ja kurnutan ilosta löytäessäni mamman. Siinä leikissä ihan riehaantuu. Joskus mää leikin piilosta ittekseni, niinkuin tässä kuvassa. Sohvan sisällä on hyvä piilopaikka siihen leikkiin.







3. Mun lempinukkuma-asento on kaikenlaiset kiemurat ja kippurat. En tykkää röhnöttää vatta pystyssä, niikuin "sikko", vaan lämpimässä ja turvallisessa sikkurassa, siinä on hyvä olla! Parhaan kippuran saa mamman jaloissa. Tosin en mää aina halua mamman kanssa nukkua!











 
 4. Olen tarkka siisteydestä ja puhtaudesta. Pesen itseäni ja vähän muitakin, hyvin huolella....









... Jos totta puhutaan huolehdin myös "sikkon" puhtaudesta, se on vähän semmonen SottaSaara. Onneks sillä on mut, niin se pysyy puhtaana!




 
 






5. No sitte.. Mää rakastan KAIKKIA kasseja!.....









 







...ja pusseja. Nää Mäkkärin pussit esimerkiks, nää on MUN!...









... ja laatikoita mää rakastan kans!..











6. ...Ja tän perheen isännän vaatteita. Puhtaat käy nukkumapaikoista, mutta käytetyissä mää oikein piahtaroin (ainaski sen isännän kalsareissa, mut älkää kertoko sitä kenellekkään)







7. ... Ja sitte mää rakastan mun ikiomaa "sikkoa". Se on maailman paras kaveri. Mut mää olen the Boss elikkäs kissalan Pomo!

Me oltiin muuten pentueemme ainokaiset; emomme Amurin Avilan silmäterät, ennenkuin muutettiin kaksin "sikkon" kaa tänne nykyiseen sijoituskotiimme.

8. Mä en yhtään tykkää pesuista, enkä näyttelyistä! Mää olen muuten maailman lempein kissa, oikea mamman pullamössö. Mutta näyttelyissä; siellä mää murisen mammallekin. Hui! Mää olen kyllä pärjänny siä, ja saanu paljon kehuja ja sertejä! Mutta... siellä ei pääse edes vessaan rauhassa! Mää olen kotikissa tai ...perhekissa. Mamman lempparibändiä siteerateksani: Where I my family lays my their head is HOME! Yeah!






9. Ai nii, Ne kaikista tärkeimmät asiat.. mää olen aito Siperianistuja,...









  
..siis kuulemma tosi kauniin värinen Siperiankissa. Olen  kohta puolitoista vuotta vanha.










10. Mulla on kuus lasta, joista 5 on jo muuttanut omaan kotiin. Yksi etsii vielä omaa asuntoaan ja perhettään. No, mää sitte pesen sitä viä kotona. Ja mamma ruokkii sitä (..taiiii, kyll määki vähän viä ruokin sitä..)




  

11. Mää unelmoin ja haaveilen vielä suuresta perheestä, toivon saavani lisää pentuja. Mamma meinaa laittaa mulle jonkun "implantantin" .... "implementin" .. tai jonkun, ettemmää huutelis ja mouruais täällä kollien perään, turhaan kuulemma. Siitä voi tulla kipeeksikin. Kuulemma joku "lohtukolahdus" vai "kohtumulehdus".. vaiiiimikäsenyoli.. Mutta sitte sen jälkeen mää toivottavasti saan vielä lisää pentuja!





Kattimanian 11. kysymystä KissaKaramellille:

1. Mistä unelmoit?
Unelmoin ulkoilusta! Eniten tykkään lenkittää mamman kanssa.
Ihmisnaapurusto välillä nauraakin mulle, kun lönköttelen kävelyteitä kuin koira konsanaan.


Ulkoilun lisäksi haaveilen saalistamisesta, siitä näen usein uniakin.
Unissa ja haaveissa se saalitus on kivempaa, kuin oikeesti,
koska unessa mä aina nappaan se oravan tai linnun tai hiiren..


2. Maaseutu vai kaupunki?
Mää vastaan tähän niinku tän perheen teinipalvelijat: "ihan sama".
Taiiii.... kunhan tää talo ja oma piha.. ja toi kävelytie ... ja oma katu säilyy! Kotikadulla on kaikista jännittävintä seurailla maailmaa, siellä mä kehrään aina! Että jos tän talon pihoineen ja kadun ja kävelytien sais maalle, nii sitten voisin muuttaa!


3. Mitä hankkisit viidensadan euron lahjakortilla?
Tonnikalaa, kissanminttuja ja hammasraksuja. Nam!


4. Mieluisin tapa viettää lomaa?
Löhöilemällä ja loikoilemalla, omassa porukassa perheen kanssa

 
5. Paras muistosi viimeisen kuukauden ajalta?
Emous, nää mun rakkaat pennut!
Vaikka tää kuvamuisto on jo kolme kuukautta vanha,
on pennut olleet "ihan parasta" myös viimeisen kuukauden osalta!


6. Vihertääkö peukalosi?
Eiiii. Mutta hampaani saattaa vihertää
kaikenmoisen vihreän nakertelusta!




 7. Uskotko avaruusolentoihin?
Ai mää vai? Älä ny naurata!




8. Ihanin sisustuskauppa netissä?
Meillä on kolme erilaista puuta,
tää on uusin "sisustuselementti"!
Zooplussa ja sen kaaaaikki kiipelypuut



















 



9. Mitä katsot televisiosta?
No eipä TV juurikaan kiinnosta, 
mutta mun pennuista Laku piti erityisen paljon Formula-autojen metsästyksestä!
Onks tää rikki, vai miks tää on pimee?

No, tuliko se lottovoitto meille? Saatiinko miljuuuuuunia?




















10. Millaisia blogeja luet?
Mamma lukee kissablogeja ja Project Mamaa =)
Mamma on ittekin melkoinen rojekti, ainakin aina jotain kesken =)


11. Parasta elämässä?
Mamma! Ja se kun se rapsuttaa mua kainaloista!



Haaste jatkuu lähipäivinä! Myös NeitiKassinen pääsee vastaamaan ja sitten yhdessä tuumin jatketaan haastetta laittamalla sitä eteenpäin.....

5 kommenttia:

  1. He mäkin tykkään ihan hurjan paljon boksereista ja villiinnyn ihan tavalla samalla (sanatki menee sekasin...) kuin sä! Kiva kun otitte tän haasteen vastaan :)

    VastaaPoista
  2. Hienoja kysymyksiä, hienoja vastauksia! Näitä on niin mukava lukea :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, meinasin sanoa, että nyt vaan ootellaan Johtajattaren vastauksia, mutta siellähän ne jo ovat. Mahtavaa! Kiitos osallistumisesta!

      Poista

Kiitos, kiva kun kommentoit